دانستنیهای فنی خودرو

تجربیات فنی و دانستنیهای مهم تعمیر و نگهداری خودرو

دانستنیهای فنی خودرو

تجربیات فنی و دانستنیهای مهم تعمیر و نگهداری خودرو

کپی برداری و بازنشر مطالب من در این وبلاگ با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است .

رینگ آلومینیومی بدلیل زیبائی ظاهری بخش بیرونی و دقت و ظرافت در ساختشون هرگز از لبه بیرونی بالانس نمیشن بلکه افزودن وزنه و بالانسینگ فقط از سطوح داخلی و لبه داخلی رینگ و پس از باز گردن چرخ از روی خودرو صورت میگیره پس بالانس روکار اصولا برای رینگ آلومینیومی امکانپذیر نیست و اگر کسی اینکارو انجام بده از نظر فنی اشتباه بزرگی مرتکب شده !
نکته دوم : گاها بدلیل کثیف شدن زیاد سطح داخلی رینگ و گل و لای و روغن و چسبندگی ها .... بالانس رینگ آلومینیومی بهم میخوره و باید سطوح داخلی این رینگها پس از باز کردن چرخ هرچند وقت یکبار با شوینده و برس کشیدن شستشو بشه تا تایر آنبالانس نشه .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۳
م . طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی